.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. ۷ مدال پومسه ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.(ادامه)
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد. لقب جالب الهه منصوریان بانوی ووشوکار به خودش
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد.(ادامه)
یزدانی و رقیب آمریکایی در برزخ
در حالی که فرصت کمی به المپیک باقی مانده تکلیف حسن یزدانی و «دیوید تیلور» هنوز مشخص نیست. هر چند تیلور اعلام بازنشستگی کرده اما فدراسیون آمریکا راه را برای بازگشت او باز گذاشته است.(ادامه)
با شروع سفر‌های زائران حج سال ۱۴۰۳ تأمین و پرداخت ارز به مبلغ ۵۰۰ یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد. پرداخت ۵۰۰ یورو به زائران حج با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله
با شروع سفر‌های زائران حج سال ۱۴۰۳ تأمین و پرداخت ارز به مبلغ ۵۰۰ یورو با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلا انجام خواهد شد.(ادامه)
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت. دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت.(ادامه)
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۷۹۵ تومان رسید. قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۳هزار و ۷۱۵ تومان و حواله دلار نیز به ۴۰هزار و ۷۹۵ تومان رسید.(ادامه)
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند. دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند.(ادامه)
آگهی اولین جلسه حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ایران منتشر شد. عرضه ربع سکه در اولین حراج سکه مرکز مبادله
آگهی اولین جلسه حراج سکه طلا در سامانه مرکز مبادله ایران منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... آتش به انبار پنبه کشور !
شمال نیوز : خشکسالی و عدم حمایت جدی دولت از کشت پنبه در استان گلستان به عنوان یکی از قطب های تولید پنبه کشور موجب کاهش تولید در این صنعت استراتژیک شده است .... (ادامه)
طبق اعلام پزشک معالج حسن یزدانی، دارنده ۹ مدال المپیک و جهانی از فروردین ماه سال آتی می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند. آخرین وضعیت حسن یزدانی بعد از جراحی
طبق اعلام پزشک معالج حسن یزدانی، دارنده ۹ مدال المپیک و جهانی از فروردین ماه سال آتی می‌تواند تمرینات کشتی‌اش را آغاز کند.(ادامه)
در حالی که تیم ملی آزاد با سرمربی جدیدش دومین اردوی آماده‌سازی خود را از روز گذشته آغاز کرده است، حسن یزانی رکورددار کسب مدال تاریخ کشتی ایران اکنون خارج از فضای کمپ تیم‌های ملی تمرینات هوازی و فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کند. اعلام زمان برگشتن حسن یزدانی به رقابت‌های کشتی
در حالی که تیم ملی آزاد با سرمربی جدیدش دومین اردوی آماده‌سازی خود را از روز گذشته آغاز کرده است، حسن یزانی رکورددار کسب مدال تاریخ کشتی ایران اکنون خارج از فضای کمپ تیم‌های ملی تمرینات هوازی و فیزیوتراپی خود را دنبال می‌کند.(ادامه)
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است. کمبود جهانی زعفران با کاهش تولید در ایران
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است.(ادامه)
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۹۶۶ تومان رسید.
نرخ جدید دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۲ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله دلار نیز به ۳۸ هزار و ۹۶۶ تومان رسید. (ادامه)
شمال نیوز : قهرمان گیلانی سنگین‌وزن کشتی آزاد قهرمانی ایران گفت: امیدوارم بتوانم این پیروزی‌ها را در مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای المپیک پاریس مقابل زارع تکرار کنم. معصومی: امیدوارم به المپیک برسم / مردم مازندران دوست‌داشتنی هستند
شمال نیوز : قهرمان گیلانی سنگین‌وزن کشتی آزاد قهرمانی ایران گفت: امیدوارم بتوانم این پیروزی‌ها را در مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای المپیک پاریس مقابل زارع تکرار کنم.(ادامه)
فقط ۹ دروازه بان در جهان هستند که حداقل ۳ بار مقابل رونالدو بازی کردند و از او گل نخوردند. هت تریک بیرانوند مقابل رونالدو
فقط ۹ دروازه بان در جهان هستند که حداقل ۳ بار مقابل رونالدو بازی کردند و از او گل نخوردند.(ادامه)
شمال نیوز : در روزهای افول تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری ایران، ملی‌پوشان جوان کشورمان، قهرمان مسابقات جوانان جهان ۲۰۲۳ در مکزیک شدند. ایران با درخشش جوان مازندرانی قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان شد / «یوسفی» باز هم قوی‌ترین وزنه‌بردار جوان جهان شد
شمال نیوز : در روزهای افول تیم ملی بزرگسالان وزنه‌برداری ایران، ملی‌پوشان جوان کشورمان، قهرمان مسابقات جوانان جهان ۲۰۲۳ در مکزیک شدند.(ادامه)
دومین المپیاد ستاره شناسی در کشور روسیه برگزار شد و تیم المپیاد ستاره شناسی جمهوری اسلامی ایران با کسب شش مدال طلا دوم شد. تیم المپیاد ستاره‌شناسی ایران موفق به کسب شش مدال طلا شد
دومین المپیاد ستاره شناسی در کشور روسیه برگزار شد و تیم المپیاد ستاره شناسی جمهوری اسلامی ایران با کسب شش مدال طلا دوم شد.(ادامه)
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد. آیا قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی می‎گیرد؟
صحبت‌های دبیر درباره کتف آسیب دیده حسن یزدانی سؤالات و ابهامات زیادی را ایجاد کرد و این موضوع مطرح می‌شود که آیا قرار است قاسم‌پور در وزن یزدانی کشتی بگیرد.(ادامه)
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است. پایان حسن یزدانی؟
جراحی دشوار کتف حسن یزدانی و دوری ۵ ماهه وی از میادین در آستانه بازی‌های المپیک، نگرانی‌ها بابت خداحافظی او از میادین کشتی را بیش از پیش کرده است.(ادامه)
تصویری نگران کننده از حسن یزدانی در برج میلاد
حسن یزدانی با شرایطی خاص و دست گچ گرفته در مراسم تقدیر از قهرمانان بازی‌های آسیایی حاضر شده است.(ادامه)
حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد المپیک و جهان با موفقیت کتف خود را جراحی کرد. دوری ۵ ماهه حسن یزدانی از میادین/ رضایت پزشکان از عمل جراحی
حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای کشتی آزاد المپیک و جهان با موفقیت کتف خود را جراحی کرد.(ادامه)
حسن یزدانی نابغه کشتی ایران ازدواج کرد
حسن یزدانی، کاپیتان تیم‌ملی کشتی آزاد و پر افتخارترین کشتی‌گیر ایران ازدواج کرد.(ادامه)
نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در بازی‌های آسیایی را بر گردن آویخت. حسن یزدانی قهرمان بازی‌های آسیایی شد
نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران دومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در بازی‌های آسیایی را بر گردن آویخت.(ادامه)
آزادکاران کشورمان در پایان مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۲ نقره شدند.
امامی،‌ یزدانی و زارع طلایی شدند/ پایان کارِ آزادکاران با ۳ طلا و ۲ نقره
آزادکاران کشورمان در پایان مسابقات کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب ۳ مدال طلا و ۲ نقره شدند. (ادامه)
کاروان کشتی فرنگی ایران که روز اول نتوانسته بود در سطح انتظارات ظاهر شود، دیروز با دو طلا پایان شیرینی در بازی‌های آسیایی داشت. مدال‌آوران ایران در روز دوازدهم بازی‌های آسیایی
کاروان کشتی فرنگی ایران که روز اول نتوانسته بود در سطح انتظارات ظاهر شود، دیروز با دو طلا پایان شیرینی در بازی‌های آسیایی داشت.(ادامه)
۲ نماینده ایران در روز پایانی کشتی فرنگی بازی های آسیایی با شکست رقبایشان راهی فینال شدند. ۲ مدال طلا در انتظار کشتی فرنگی ایران
۲ نماینده ایران در روز پایانی کشتی فرنگی بازی های آسیایی با شکست رقبایشان راهی فینال شدند.(ادامه)
خبرنگار نزدیک به باشگاه الاتحاد از احتمال رسیدن بنزما به بازی با سپاهان خبر داد. غیبت بنزما مقابل سپاهان شایعه یا واقعیت؟
خبرنگار نزدیک به باشگاه الاتحاد از احتمال رسیدن بنزما به بازی با سپاهان خبر داد.(ادامه)
امین میرزازاده در فینال سنگین وزن مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برتری مقابل حریف خود به مدال طلا دست پیدا کرد. کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛ طلای سنگین وزن جهان به میرزازاده رسید
امین میرزازاده در فینال سنگین وزن مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان با برتری مقابل حریف خود به مدال طلا دست پیدا کرد.(ادامه)

تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد نیمی از سهمیه‌های المپیک پاریس را بدست آورد و باید در سه وزن در مسابقات گزینشی به دنبال سهمیه باشد. رحمان عموزاد سهمیه المپیک گرفت
تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد نیمی از سهمیه‌های المپیک پاریس را بدست آورد و باید در سه وزن در مسابقات گزینشی به دنبال سهمیه باشد.(ادامه)
شاید زمان آن رسیده که حسن یزدانی از زیر بار فشاری که این سال‌ها به او تحمیل شده رهایی یابد. او باید بداند چه با پیروزی چه با شکست در مقابل تیلور، تا ابد قهرمان مردم خواهد ماند. حسن تا ابد قهرمان(يادداشت)
شاید زمان آن رسیده که حسن یزدانی از زیر بار فشاری که این سال‌ها به او تحمیل شده رهایی یابد. او باید بداند چه با پیروزی چه با شکست در مقابل تیلور، تا ابد قهرمان مردم خواهد ماند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.